zondag 2 november 2014

Tips: Tijdschrift 'Knutselkunst'


Natuurlijk hebben we Pinterest, maar toen ik een proefabonnement tegenkwam van dit blad kon ik mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen. Gisteren kreeg ik het eerste nummer bezig en ik ben er ontzettend blij mee!

 
In het tijdschrift vind je opdrachten met verschillende werkvormen, materialen en doelen. Bij iedere opdracht staat stapsgewijs een uitleg en welke materialen er nodig zijn. In het tijdschrift is er aandacht voor ruimtelijke knutsels, recyclekunst, bepaalde technieken en kunstbeschouwing. Echt een aanrader!

Je kan kiezen voor een proefabonnement van drie nummer voor maar €12.50, welke automatisch stopt. 
Een jaarabonnement van zes nummers kost maar €21.50. 
Je kan een abonnement hier afsluiten.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen