zaterdag 8 oktober 2016

Tips - Sinterklaas posters


Vandaag was ik bij de Action (alweer!) en vond ik tussen de Sinterklaas materialen deze boeken. Er staan per boek elf Sinterklaasposters in. Op de onderstaande foto zie je (dankzij de appel ;)) hoe groot te platen zijn.


Ik heb al meerdere ideeën bij de posters. Natuurlijk is inkleuren alleen leuk, maar ik ben geen voorstander van losse kleurplaten zonder gerichte opdracht. Ik vind het leuk om kinderen bijvoorbeeld de opdracht te geven ieder afzonderlijk vakje met een patroon in te kleuren. Of ik geef ieder vakje een cijfer, waarna kinderen met dobbelstenen gooien en het vakje inkleuren dat past bij het juiste aantal ogen dat ze gooien. Daarnaast kan de kleurplaat ook met (water)verf, wasco of stukjes papier worden voorzien van kleur. Oneindig veel mogelijkheden dus! 
Voor slechts 1.99 euro zijn de boeken te koop bij de Action.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen