vrijdag 15 augustus 2014

Klassenmanagement - groepsrooster



Toen ik begon met de voorbereiding van mijn eerste jaar groep 3 in de zomer van 2013 liep ik al snel tegen het probleem van het groepsrooster aan. Na een aantal jaar juf te zijn geweest van groep 1 en 2 kon ik in groep 3 niet goed uit de voeten met het kleuterrooster.
Ik was op zoek naar een praktisch rooster dat ik op een makkelijke manier in mijn groepsmap kon plaatsen en kon gebruiken. 
Na een oproep op Twitter kreeg ik erg veel reacties en mailtjes met voorbeeldroosters. Dankzij deze inspiratie heb ik een, voor mij perfect, groepsrooster gemaakt. Ook komend jaar zal ik deze gaan gebruiken. 
Ik print het rooster op a3 papier uit, zodat ik voldoende plek heb om bij te schrijven. 

Je kan het voorbeeld rooster hier vinden. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten