maandag 27 juli 2015

Inrichting/organisatie - Materialen voor in de klas

Vandaag een dagje wezen shoppen in Arnhem. Leuk voor nieuwe kleding en schoenen maar ik ging eigenlijk met twee doelen: de winkels Flying Tiger en So Low. 
In dit bericht laat ik zien wat ik gekocht heb en waar ik het voor ga gebruiken. 

So Low:
* Meerdere nieuwe materialen voor in mijn verjaardagsbak op de viertafel. Meerdere gekke brillen, een grote button en een sjerp. 
* Verschillende tafelkleden voor op de thematafel. 
* Kleine magneten voor op het whiteboard
* Een nieuwe toileteend.
* Gekleurde lollystokjes (XL). Ik was eigenlijk ook op zoek naar blanke stokjes, maar deze hadden ze helaas niet. N.a.v. het boek 'Expliciete Directe Instructie' van Marcel Schmeier ga ik deze gebruiken voor in het beurtenbakje.

Flying Tiger:
* Een klein boodschappenmandje voor de toileteend
* Grote paperclips die ik gebruik om in mijn methodeboeken bij te houden waar we zijn. 
* Blanke lollystokjes (XL) want deze vond ik niet bij So Low en wel hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten