woensdag 19 juli 2017

Inrichting/organisatie - Dagritmekaarten (onderbouw)


Al een paar jaar maak ik gebruik van de Danbo dagritmekaarten van Juf Inger. Ik vond het na al die jaren wel weer tijd voor iets nieuws. Maar wat?

Eerst ben ik op zoek gegaan naar al bestaande dagritmekaarten, maar of het thema stond me niet aan of ik kon ze zelf niet of moeilijk aanpassen aan mijn eigen wensen. Toen ik de dagritmekaarten van Juf Linda tegenkwam was ik gelijk verkocht. Lekker simpel, duidelijk en goed bruikbaar in de onderbouw. 

Omdat ik op een vaste manier werk op mijn whiteboard, wil ik de dagritmekaarten graag rechthoekig hebben. Die van juf Linda vielen daardoor helaas af. Ik ben zelf aan de slag gegaan om een rechthoekige variant te maken. 

De dagritmekaarten die ik heb gemaakt (inclusief een leeg format) zijn hier te vinden. Ik maak helaas geen nieuwe kaarten op verzoek. Ben je op zoek naar specifieke vakken of aanvullingen dan kan je deze simpel maken door de lege kaarten te downloaden, een geschikt plaatje te vinden en het juiste woord erbij te plaatsen. Het lettertype dat ik daarbij heb gebruikt is hier te downloaden.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten