dinsdag 15 augustus 2017

Inrichting/organisatie - Verjaardagskalender 2017/2018


De laatste jaren heb ik er steeds voor gekozen om een verjaardagskalender te maken die ik in boekvorm kon ophangen in de klas, om zo ruimte te besparen. Omdat ik bedacht dat ik nog ruimte boven het prikbord had, heb ik besloten ieder kind een kleine, simpele, uil te laten maken, passend bij de uilen die op de klassendeur hangen. De leerlingen hebben voor de uil dit format gebruikt. De enige regel die er was, was dat ze voor ieder onderdeel van de uil een andere kleur moesten gebruiken. Onder andere hierdoor vind ik het eindresultaat erg leuk geworden, maar de wiebelogen maken het wel echt af. Normaal geef ik leerlingen op hun verjaardag ook de kalender mee naar huis maar dit jaar laat ik ze hangen. Ze zijn veel te leuk om eraf te halen ;)
 
 

2 opmerkingen:

  1. format komt uit bij een commerciële pagina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Margot, heb je het format nog? Ik wil het graag gebruiken, maar de link werkt niet meer...

    BeantwoordenVerwijderen