donderdag 21 juli 2016

Inrichting/organisatie - uitdelen en inleveren van schriften - deel 2


Eerder schreef ik al een bericht over de manier van uitdelen en inleveren van de schriften door leerlingen. Tot op heden doe ik dit nog op dezelfde manier omdat het heel snel en efficiënt werkt. Na drie jaar gebruik geven de witte bakken het echter op. Daarom heb ik bij de Action vijf nieuwe bakken gekocht (elke tafelgroep een bak) voor maar 2.49 euro per stuk. 

Dan het volgende punt: op de witte bakken had ik kleine stickers geplakt om aan te duiden welke bak van welke groep was. Echter werden deze er zeer regelmatig afgeprutst en op de nieuwe bakken is geen plek voor de sticker. Daarom een simpele maar doeltreffende oplossing: chenilledraad. 
Bij de Zeeman kocht ik voor 0.99 euro een zakje met verschillende kleuren, waaronder de benodigde witte, rode, blauwe, groene en gele draden. Deze heb ik door de gaatjes weten te rijgen. Op die manier is vanaf verschillende kanten te zien welke bak het is en dit is vele malen moeilijker te verwijderen door de leerlingen dan een sticker.

1 opmerking:

  1. Super leuk idee zo met dat draad! De inleverbakken vind ik echt ideaal!!!

    BeantwoordenVerwijderen