zondag 14 augustus 2016

Tip - Vriendenboek voor de leerkracht


Via de site www.borre.nl kan je een speciaal vriendenboek voor de leerkracht bestellen. Het boekje heet 'Dit is mijn klas' en is te bestellen voor 9 euro per stuk. In het boekje is er plaats voor meer dan 35 kinderen om twee pagina's te vullen voor de juf of meester. Er staan net andere vragen in dan in een regulier vriendenboek en het is een leuke herinnering aan een groep. Ik heb hem tot nu toe ieder schooljaar in laten vullen door de klas en kijk de oude boekjes graag terug. 

Je kan het boekje hier bestellen. 

Ps. Nog een tip: aan het begin van het schooljaar print ik altijd evenveel foto's van mezelf uit als het aantal kinderen in de klas. Die bewaar ik dan vervolgens in mijn groepsmap zodat ik het hele jaar genoeg foto's heb om in vriendenboekjes te plakken. Nooit meer een teleurgesteld kind omdat hij/zij moet wachten tot je een pasfoto hebt meegenomen van huis!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten